Thursday, June 21, 2012

Selamat Hari Lahir ,Emak :')

Assalamualaikum wbt,.
Esok,22-6-2012 hari lahir mak yang ke-42..Dah tua dah mak kan??? hahaha :D Semalam ade buat tempahan kek dekat Faqih,.tak bagitahu mak pon,.Saja nk buat suprise lahh konon..aku, dan adik-adik aku collect duit. .Nak ambil kek tu lepas solat jumaat esok, TAPI, pukul 2 ade kelas Chemistry..So, tak dapat la nak suprise same-same..Sebab kelas sampai pukul 4 pula tu.So, soryy mak..By the way. nie mak kesayangan aku ^_^ .Dia ibarat nyawa bagi aku..
     Vouge kan?? hahaha. tahu tu!!Mase kita orang kecil-kecil dulu,mak garang sangat..Kadang-kadang lagi garang dari ayah.Tapi, sekarang dah kurang laa. tapi, still garang.Ape-ape pon aku bertuah dapat mak yang super macam nie,hehehe, She is my SuperMak..Selamat Hari Jadi,Emak.. Semoga dimurahkan rezeki, panjang umur dah semestinya dan moga jadi seorang mak yg tabah dalam mendidik anak-anak mak yang degil Na'uzzubillah nie :) so, that's all for today.Thank you

No comments:

Post a Comment